Abonnementsbetingelser
Forhandlerinfo
Betalingen er godkendt af Nets.dk og foregår gennem en SSL krypteret forbindelse hostet af epay.dk. Du køber ydelsen af Egernit, CVR 34507406, Hundeklemmevej 6, 6230 Rødekro, kundeservice@endate.dk. Moms og gebyrer Der er i de oplyste priser inkluderet gebyrer og moms. Levering Det købte produkt leveres straks efter betalingen er gennemført. Betingelser for løbende abonnement Når du trykker på køb og gennemfører betalingsforløbet tilkendegiver du samtidig, at endate.dk må trække det aftalte beløb hver 30. dag. Det valgte abonnement fornyes automatisk indtil du melder dig fra på denne side eller indtil du sletter din profil. Opsigelse og binding Du kan til enhver tid stoppe eller slette dit løbende abonnement. Når abonnementet er stoppet eller din profil blevet slettet, vil der ikke længere blive hævet penge før du eventuelt genaktiverer dit abonnement. Opsigelse af abonnement gælder kun for fremtidige køb. Allerede gennemførte og ibrugtagne abonnementer refunderes ikke. Du skal opsige/afmelde et abonnement senest 24 timer inden abonnementet udløber og automatisk bliver fornyet. Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold Købet/abonnementet er bindende fra det øjeblik, der første gang logges ind på profilen. Kortholder er forpligtet til at betale det fulde beløb for hele den valgte abonnementsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, med mindre abonnementet i mellemtiden er opsagt jf. ovenstående regler for opsigelse. Fornyelse af abonnementer Abonnementer påbegynder fornyelsesprocessen ca. 24 timer før abonnementet udløber. Abonnementsperioden er på 30 dage og når de 30 dage er gået fornyes dit abonnement automatisk indtil du opsiger dit abonnement eller sletter din profil. Fortrydelsesret Til dit abonnementskøb er knyttet den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage. Du kan dog kun fortryde købet, hvis du ikke har taget dit abonnement i brug indenfor de 14 dage. Du tager dit abonnement i brug i samme øjeblik du gennemfører købet på endate.dk. Ønsker du at udnytte fortrydelsesretten, skal du straks efter køb logge af din profil og kontakte kundeservice for at informere om, at du har fortrudt og ønsker at annullere dit køb. Da du har indgået en aftale om et abonnement, er der kun fortrydelsesret ved aftalens indgåelse og ikke i forbindelse med den løbende betaling. Reklamation og kompensation Reklamationsretten på 2 år bortfalder da du køber en ydelse/tjeneste. Ønsker du at klage over de købte produkter kan dette gøres ved at kontakte vores kundeservice. Vi yder ikke kompensation i tilfælde af datanedbrud, fejl på hjemmesiden eller hvis hjemmesiden midlertidigt er ude af drift i forbindelse med opdateringer eller andre utilsigtede driftsproblemer, som midlertidigt eller periodisk, kan gøre hjemmesiden utilgængelig. Ombytning og returret Købte varer kan ikke ombyttes, returneres eller overføres til en anden profil. Du kan ej heller få købte varer refunderet, hvis din profil låses eller slettes, pga overtrædelser af vores øvrige betingelser. Har du fået nyt kreditkort? Bliver dit kreditkort lukket eller har du fået et nyt kreditkort, vil din betaling ikke kunne gennemføres og din abonnement vil blive deaktiveret ved udløb af den tilbageværende abonnementsperioden. For at fortsætte dit abonnemt skal du opsige det gamle abonnement og derefter oprette et nyt med det nye betalingskort. |
|